ChefMe
25. april 2023 20:02

Specielle retningslinjer til vores kokke

Specielle ChefMe retningslinjer, alle kokke skal følge:

  • Tag ikke ud til selskaber på over 100 personer.
  • Tag ikke offentlig transport til dine selskaber.
  • Giv ikke hånd, kram og eller kindkys til dine kunder og deres gæster.
  • Vask hænder ekstra grundigt og brug håndsprit, før du tager ind til dine kunder og løbende.
  • Skal du nyse/hoste så gør det i dit ærme.
  • Føler du den mindste form for sløjhed, så kontakt os straks.
  • Følg altid, sundhedsstyrelsensretningslinjer.

Hvornår må jeg ikke tage ud til et ChefMe selskab:

  • Hvis du har været i kontakt med en Corona smittet person
  • Hvis du har du været i et af karantæne landende indenfor de sidste 14 dage.
  • Hvis du har mistanke om eller er du smittet med Corona virus.

Fungerende afbestillingspolitik

  • For nu så gælder ChefMe’s normale afbestillingspolitikker, som du kan finde her: https://chefme.dk/betingelser Vi vil dog i den nærmeste fremtid, følge regeringensanvisninger og der kan derfor ske ændringer på bagrund af deres udspil. Sker dette vil du blive informeret med det samme.

Hvad hvis jeg er syg og skal aflyse et selskab

  • Så skal du kontakte os med det samme på 28684664 og så vil vi finde en løsning.

Bliver der aflyst selskaber?

  • Vi følger regeringens anbefalinger og har netop aflyst alle selskaber i marts på over 100 personer.

Vi har også lavet denne guide, som du skal gå igennem - her finder du yderligere information omkring coronavirussen og spørgsmål til fødevarehåndtering: https://app.introdus.dk/public-signup/9a9bd710112b4e31

Ofte stillede spørgsmål

Har du andre spørgsmål? Læs mere under Hjælp
Hvad hvis jeg ikke har planlagt eventet endnu?
Vi anbefaler at sende en anmodning, så du kan sikre dig, at kokken er tilgængelig på den valgte dato.
Efter bekræftelse vil du stadig kunne:
Ændre i menuen og antal serveringer
Ændre i antallet af gæster, allergier og børnemenuer
Skrive til kokken for at tale om menuen og middagen
Hvornår skal jeg senest booke en kok?
Vi anbefaler, at du tidligst muligt reserverer din dato ved at sende en anmodning til kokken, især for weekender og i perioder med højtider eller fejringer.
Skal du bruge en kok med kort varsel, eller er kokken ikke ledig på din valgte dato, så fortvivl ikke! Vores kundeservice sidder klar til at assistere med at finde en kok. Ring til os på 93 40 40 10 eller skriv til os på [email protected]
Hvad sker der, når jeg sender en anmodning til kokken?
Når du sender en anmodning til en kok, opretter du samtidig en profil, så du vil blive adviseret, når kokken har sendt et svar på anmodningen. Du vil få adgang til en beskedtråd, hvor du til hver en tid kan skrive til kokken og aftale nærmere.
Kan jeg ændre på kokkens menu?
Du kan vælge at tage udgangspunkt i en af kokkenes menuer eller få skræddersyet en menu lige til dine smagsløg.
Er du mere til fisk end kød? Eller foretrækker du kage frem for is til dessert? Send en anmodning til kokken og del dine ønsker, så I kan sammensætte en menu, der passer til dig og dit selskab. Kokken har derudover også mulighed for at lave alternative menuer baseret på allergier samt børnemenuer.
Medbringer kokken alt, hvad der skal bruges?
Du vil kunne se længere oppe på siden, hvad kokken har af krav til dit køkken, samt hvad kokken har mulighed for at medbringe. Er du i tvivl, kan du spørge kokken, når du har sendt en anmodning.
Hvad skal jeg selv stå for, når jeg booker en kok?
Kokken står får både indkøb, madlavning, servering og oprydning i køkkenet. Derfor skal du blot stå for at dække bord, drikkevarer (medmindre du har tilkøb vinmenu eller lign.) og nyde tiden med dine gæster om bordet.